Ακολουθώντας την τάση της αγοράς η Audi, δεν θα μπορούσε να μείνει αμέτοχη στο "χορό" της ηλεκτροκίνησης! Οι κινητήρες του μέλλοντος δεν μπορεί παρά να παρέχουν κίνηση χωρίς ορυκτά καύσιμα, έτσι όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες στρέφονται αργά ή γρήγορα στην παραγωγή οχημάτων νέου τύπου, με χρήση ενέργειας που είναι θεωρητικά ανεξάντλητη.
Η Audi εργάζεται πυρετωδώς για τη δημιουργία περισσότερων από 30 μοντέλων μέχρι το 2025, με στόχο τη μέγιστη ευχαρίστηση τόσο του οδηγού όσο και του περιβάλλοντος. Η πρεμιέρα του πρώτου καθαρά ηλεκτρικού SUV μοντέλου παραγωγής της εταιρείας έγινε στο Σαν Φρανσίσκο το Σεπτέμβριο του 2018 και το όνομα αυτού e-tron.
Με δυναμική σχεδίαση και την βασική γραμμή στο κομμάτι της αισθητικής να διατηρείται κοινή, αλλά με διαφοροποιήσεις στα σημεία, το πρώτο ηλεκτρικό Audi είναι γεγονός. Χαρακτηριστικό γνώρισμα του e-tron είναι η αντικατάσταση των εξωτερικών καθρεφτών με δύο μικρά πτερύγια, στο καθένα από τα οποία φωλιάζει μια κάμερα προβάλλοντας στις οθόνες που ενσωματώνονται στο πλαίσιο των θυρών του, προσφέροντας έτσι την ιδανική γωνία θέασης και εξαλείφοντας την νεκρή γωνία.
Η μπαταρία είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χαμηλώνοντας έτσι το κέντρο βάρους του οχήματος με αποτέλεσμα τη σχεδόν τέλεια κατανομή, τροφοδοτεί τους δύο κινητήρες (έναν για τον κάθε άξονα) επιτυγχάνοντας την τετρακίνηση με δυνατότητα "κλειδώματος". Ο μπροστινός αποδίδει 170 ίππους (120 kW) και ο πίσω 190 (140 kW) και με την αλλαγή προγράμματος οδήγησης από Efficiency, όπου όλα γίνονται πιο ήπια, σε Dynamic και για 6 δεύτερα με τη λειτουργία overboost, παίρνει κανείς συνδυαστική απόδοση που φτάνει τους 408 ίππους. Η Audi δηλώνει ότι το 0-100 επιτυγχάνεται σε 5,7”, ενώ η τελική ταχύτητα του είναι 200 χλμ./ώρα.
Η μπαταρία φυσικά που είναι αυτό που απασχολεί περισσότερο τους μελλοντικούς αγοραστές του Audi e-tron έχει χωρητικότητα 95kWh και λειτουργεί στα 396 volt. Σύμφωνα με των κατασκευαστή, φορτίζει με 2,3 kW σε οικιακή πρίζα και με ως 11 kW σε παροχή 400 Volt τριφασικού ρεύματος έτσι θα χρειαστείτε περίπου 8 ώρες για μία πλήρη φόρτιση και στην περίπτωση βέβαια ταχείας φόρτισης, η τιμή εκτοξεύεται στα 150kW, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι η φόρτιση 0-80% γίνεται σε 30 λεπτά.
Όσον αφορά την αυτονομία του, με μια φόρτιση αγγίζει τα 400 χλμ, με μέση τιμή μεικτής κατανάλωσης τα 24,2 kWh/100 km κατά το πρωτόκολλο WLTP (Παγκοσμίως Εναρμονισμένη Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων).
Στην MKAS με τους εξειδικευμένους τεχνικούς και με την εμπειρία μας είμαστε δίπλα σας σε οποιαδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσετε με το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο, εκτελώντας το διαγνωστικό έλεγχο και αναλαμβάνοντας πλήρως όποια επισκευή, παρέχοντας σας άριστο αποτέλεσμα.