Η MKAS team έπειτα από το σάλο που ξέσπασε στην χώρα μας στο κομμάτι των κινήτρων που θα δοθούν από την πολιτεία με τη μορφή κυρίως της επιδότησης στην πράσινη μετακίνηση, θέλει να απλοποιήσει τη σύγκρισή ηλεκτρικού και συμβατικού οχήματος και σας αναλύει την εμπειρία ιδιοκτησίας ενός ηλεκτρικού οχήματος, καθώς υπάρχει μια ικανοποιητική διαφορά στο κόστος κτήσης τους αλλά οφείλουμε να εδώ να διευκρινίσουμε ότι είναι αντιστρόφως ανάλογο με το κόστος χρήσης τους.

Το να οδηγείτε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι εύκολο πια ανεξάρτητα από τις ανάγκες των μετακινήσεών σας, αφού η αυτονομία ορισμένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων βάση μετρήσεων WLTP, ξεπερνά τα 300km. Φυσικά, η μέγιστη αυτονομία στην καθημερινή χρήση διαφέρει κάπως από αυτήν την τιμή, αφού παράγοντες όπως οι καιρικές συνθήκες και το επιπρόσθετο φορτίο επηρεάζουν την αυτονομία του. Κάποιες συμβουλές για την επέκταση της αυτονομίας είναι να οδηγείτε με μέτρια ταχύτητα, να αποφύγετε την περιττή επιτάχυνση και να επιλέγετε διαδρομή ιδανικά αποφεύγοντας μεγάλους ή απότομους λόφους, καλό θα ήταν τέλος απενεργοποιείτε τη λειτουργία Sport όταν δεν τη χρειάζεστε.

E-Lectro Service - MKAS
Στα οφέλη θα πρέπει επίσης να συνυπολογιστούν οι διευκολύνσεις στη χρήση «πράσινων» αυτοκινήτων που θα προκύψουν στο μέλλον από τους δήμους σχετικά με την πρόσβαση και το πάρκινγκ στα κέντρα πόλεων. Επιπλέον σημαντικό είναι όπως δείχνουν οι στατιστικές δείχνουν ότι  τα ηλεκτρικά κινούνται πιο προσεκτικά, προκαλώντας λιγότερα ατυχήματα κι έτσι τα ασφάλιστρα τους αρχίζουν να μειώνονται και φυσικά τουλάχιστον για την ώρα, είναι απαλλαγμένα από τα τέλη κυκλοφορίας. Αναφορικά δε, το κόστος κατανάλωσης θα πρέπει να υπολογίζετε μια μέση τιμή 2,2€/100χλμ. και διαμορφώνετε ανάλογα με την χρέωση του παρόχου.

Συνεργείο Αυτοκινήτων Θεσσαλονίκη E-Lectro Service - MKAS
 
Τώρα σχετικά με το κόστος συντήρησης έχει πολύ ενδιαφέρον ότι είναι σχεδόν 3 φορές χαμηλότερο από ένα συμβατικό αυτοκίνητο και σίγουρα αξίζει συζήτησης. Στα συμβατικά αυτοκίνητα γνωρίζουμε ότι έχουμε να κάνουμε με τα λεγόμενα μικρά και μεγάλα σέρβις ενώ στα ηλεκτρικά καθώς δεν υπάρχει η πολυπλοκότητα των κινητήρων εσωτερικής καύσης οι εργασίες που γίνονται αφορούν:
 •  το φίλτρο γύρης/σκόνης
 •  τη στάθμη ψυκτικού υγρού
 •  τον εξωτερικό και εσωτερικό φωτισμό
 •  το σύστημα πέδησης και είναι αξιοσημείωτο ότι συνήθως τα φρένα καταπονούνται λιγότερο γιατί το αυτοκίνητο επιβραδύνεται συχνά από τον ηλεκτροκινητήρα
 •  το σύστημα διεύθυνσης και στελεχών ανάρτησης ή ελαστικών
 •  την καλωδίωση φόρτισης
 •  το κύκλωμα και την αντικατάσταση της μπαταρίας, με μέση διάρκεια ζωής τα 5 χρόνια/100.000 χλμ ενώ χάνει περίπου 3% της απόδοσής της κάθε χρόνο ειδικότερα αν ταχυφορτίζουμε συχνά σε ρεύμα DC, σε ορισμένες περιπτώσεις δεν αλλάζουμε όλη τη μπαταρία αλλά συγκεκριμένα στοιχεία της
 •  και τον καθαρισμό ταμπούρων πίσω οπού υπάρχουν
Σημειώστε μεταξύ άλλων πως ο ηλεκτροκινητήρας είναι πολύ πιο αξιόπιστος με λιγότερες τριβές σε σχέση με έναν  κινητήρα εσωτερικής καύσης και τα παρελκόμενα του.

Ηλεκτρολογείο Αυτοκινήτων Ανατολική Θεσσαλονίκη E-Lectro Service - MKAS
Το μοναδικό θέμα βέβαια που έχουμε να αντιμετωπίσουμε για την ώρα, είναι ότι δυστυχώς η χωρά μας βρίσκεται ακόμη σε εμβρυικό στάδιο όσον αφορά τις απαραίτητες υποδομές που θα οδηγήσουν σε ένα πράσινο αύριο, ωστόσο εμείς είμαστε στη διάθεσή σας για μάθετε τα πάντα σχετικά με το αυτοκίνητο σας και περιμένουμε να μας επισκεφτείτε για να λάβετε οριστική λύση σε κάθε πρόβλημα που αφορά το αυτοκίνητο σας.